Infraestrutura

A Etec de Votuporanga conta com duas unidades.

Unidade I – Rural: que fica na Rodovia Péricles Belini, km 121, trata-se de uma propriedade rural com cerca de 24 alqueires. Lá encontram-se os cursos de Agricultura (tarde), Agrimensura (noite), Agropecuária Integrado ao Ensino Médio (integral), Meio Ambiente(noite) e Produção de Cana-de-Açúcar (noite). Esta unidade apresenta quatro salas de aula com capacidade para 40 alunos, um laboratório de físico-química com capacidade para 25 alunos e um de informática com 35 microcomputadores, um auditório com capacidade para 80 pessoas, uma biblioteca, uma quadra poliesportiva coberta, uma cooperativa-escola, um refeitório, e 32 alojamentos que comportam 4 alunos internos. Além da estrutura predial, encontram-se em andamento projetos produtivos como suinocultura, bovinocultura, aves de postura, oleiricultura, cultivos como: limão, laranja, café, milho, seringueira, cana-de-açúcar dentre outros.

Unidade II – Urbana: localizada na Rua Ceará (esquina com a Rua do Café), nº 4360, conta com os seguintes cursos: Administração (noite), Administração Integrado ao Ensino Médio (integral), Contabilidade (noite), Informática (tarde, e noite), Informática para Internet (tarde, e noite) e Marketing (noite). Esta unidade apresenta quatro laboratórios de informática, três salas de aulas com capacidade para 40 alunos, uma biblioteca, um laboratório de físico-química com capacidade para 25 alunos.

14 thoughts on “Infraestrutura

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  2. The other kind of commitment outlined by Olcum Cetin (2006) is occupation determination, according to Meyer and Allen (1991) occupation commitment refers to the devotion of employees to their career, Meyer (1993) subdivides occupation commitment into normative, affective and continuance, efficient commitment describes the loyalty of a employee to the occupation as well as performance of duties with satisfaction. Utilizing the AIU information aspects a hypothesis is created to check on whether there is an important distinction in job satisfaction according age, the null hypothesis is reported as H0: A1 = A2 = A3 where A1, A2 and A3 shows the typical pleasure beliefs for age group1, 2, and 3 respectively: the next table summarizes the overall variable beliefs in each age class: 50 – 65846.85.851.088571429 Supply of VariationSSdfMSFP-valueF crit Within Groups21.14329220.961058 From the stand the null theory H0: A1 = A2 = A3 is tested, the Y benefit from your desk is 2.525920421 while the Y critical benefit is 3.443357, the Y crit > Y worth and then the null hypothesis is recognized, which means the difference in normal overall satisfaction accordingto era is not significant. Conclusion: Cetin (2006) study outcomes confirmed that the difference in job satisfaction average beliefs based on gender, age and marital status weren’t statistically significant, utilizing the AIU information values the theory H0: A1 = A2 = A3 is examined, in conclusion display the difference is not statistically significant, and so the AIU ANOVA test results assist Cetin (2006) that era does not influence work satisfaction. Meyer, N (1993) Determination To Firm And Work, Applied Psychology Diary, Size 78, 637 To 643 Olcum Cetin (2006) the Relationship between Career Satisfaction, Job and Company Motivation, Academia Of Business Log, Size 8, (1), 78 To 90
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